poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Dzwoneczek i wyróżnienie

Dzwoneczek jest najsłynniejszą wróżką i moją jedyną, która wyszła w miarę realistycznie.



Córcia nie daje mi chwili wytchnienia, ciągle chodzi za mną i powtarza bym usiadła i dalej malowała jej wróżki... choć ja w ogóle nie mam natchnienia, ale czego nie robi się dla dziecka.



Dziś rano spotkało mnie coś miłego, a mianowicie dostałam pierwsze wyróżnienie od Moniki z Sercem malowane  jestem mile zaskoczona i bardzo, bardzo Ci dziękuję Moniś!!!



Zgodnie z regulaminem mam napisać 7 punktów o sobie i wyróżnić 10 blogów

*  lubię poranną kawę z internetem i czymś smakowitym.
*  kocham moich bliskich, malować i większość kwiatów i roślin.
*  obawiam się zmian - choć w większości przypadków bywają dobre.
*  marzę o Toskanii i Prowansji w każdej postaci.
*  uwielbiam, gdy każdy przedmiot ma swoje miejsce... wtedy nie muszę nic szukać.
*  lubię wracać wspomnieniami do dzieciństwa.
*  uwielbiam robić zakupy.

Ze względu, że nie jestem jeszcze tak zaawansowaną blogowiczką,
 to wyróżniłam tylko cztery blogi takie jak:

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Piękny ten Dzwoneczek!
    Kawę, Prowansję, Toskanię też kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyróżnienie. Ostatnio pochłaniają mnie inne sprawy i nie jestem na bieżąco z blogami. Jak się odrobię z remontem w domu to nadrobię zaległości ;)
    Pozdrawiam i zycze przyjemnego dnia.
    P.S. Nie zniechęcaj się do malowania. Ćwicz, ćwicz, ćwicz. Masz talent w dłoni...
    Red

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń