wtorek, 25 czerwca 2013

Candy

Po długiej upalnej przerwie, wracam w ten pochmurny dzień do pisania... 
Pogoda u mnie  jak w większości naszego kraju była w ostatnim czasie przepiękna... i grzechem było by siedzieć w necie, gdy za oknem słoneczko i moje dziecię wołało. W domu bywałam tylko po to, by posprzątać, ugotować obiad, wziąć zimny prysznic, a wieczorem położyć się w łóżku i nabrać sił na kolejny dzień... ale wszystko co piękne szybko się kończy - jak to mówią. 
Na szczęście urlop M jeszcze przed nami, a lato dopiero się zaczyna, więc szybko ogłaszam moje pierwsze candy, które miało być rocznicowe... ale no cóż nie wyrobiłam się;)

Zasady jak u większości:

* umieścić u siebie podlinkowany banerek z informacją o zabawie
* pozostawić komentarz
* osoby bez bloga niech pozostawią w komentarzu swój adres @
* zostanie moim obserwatorem nie jest warunkiem koniecznym, ale oczywiście jeżeli ktoś zechce, to będzie mi bardzo miło!

 

A co do wygrania?

* własnoręcznie malowana i postarzona tablica 
* gipsowa zawieszka serce w kropki
* wyszydełkowane przeze mnie podkładki pod szklankę w kremowym kolorze 6szt.



Losowanie 26 lipca

Mam nadzieję, że wykonane przeze mnie przedmioty przypadną Wam do gustu:)

105 komentarzy:

  1. Asiu, z ogromną przyjemnością rozpoczynam długaśną kolejkę, która zaraz się za mną ustawi! ;) Prezenty masz dla nas piękne a najważniejsze, że handmadowe, więc pełna nadziei na wygraną stoję dzielnie i czekam na wyniki! ;))
    uściski ślę, Asiu!
    dominika
    p.s. Już linkuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko jest zachwycające...pozwól że przystanę cichutko;)
    Serdeczności...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o kochana po takie cuda to ja koniecznie staję :)))))może szczęście dopisze :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie ustawię się w kolejkę ;)
    pozdrawiam joasiakwz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja :) te podkładki przywołują tyle niesamowitych wspomnień. Ach... rozmarzyłam się :)
    m.czapiewska@onet.pl

    Pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. ach i ja sie ustawiam .. takie cudnosci a o takich szydełkowych podkładkach to ja cały czas marze i wzdycham do nich toc to ja nieumiejąca na szydełko

    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dołanczam
    W imieniu całej pogubionej rodziny bardzo proszę o tablicę...ułatwiłaby nam organizację dni codziennego i upiększyłaby nasze mieszkanko.
    Kochana tablico już wiem, gdzie cię zawieszę, obiecuję kochać i szanować, więc jak masz jakikolwiek wpływ na dalsze swoje losy...wybierz sobie mnie :)
    Justyna
    kowalkol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tablica..., ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne cukierasy. Ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam! ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dopisuje sie do listy chetnych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super prezenty. Ustawiam sie w kolejkę i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. prezenty super, termin losowania też fajny (bo w moje imieniny), może coś z tego będzie:) pozdrawiam Ania
    ospan@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe nagrody, ustawiam się w kolejce i licze na szczęście :)

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    link i candy u mnie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam recznie robione rzeczy sama nie jestem uzdolniona wiec ustawiam sie w kolejce pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam do zabawy u siebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się zapiszę:) I z przyjemnościa poczytam...i zostane na dłużej. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne rzeczy chcesz nam podarować,
    ja z chęcią ustawię się w kolejeczce:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prezenty, już wyobrażam sobie te podkładki i tablice w mojej kuchni. z ogromną chęcia ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. może tym razem mi się uda:)
    zapisuję się do zabawy:)
    prezenty są śliczne- najbardziej praktyczna tablica na domowe zapiski z cyklu "kto co ma zrobić" :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj,och jakie slicznosci rozdajesz,nie sposob pominac.Jak wiec mozna to i ja sie ustawie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne serduszko, zgłaszam się
    http://nyuchii.pinger.pl/
    mariko_chan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiscie ze staje po takie słodkie cukierasy jakoś niespecjalnie ma szczescie w takich zabawach ale jak tu sie oprzeć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne prezenciki! z wielką chęcią i nadzieją dołączam do Twojej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności-zapisuję sie i z przyjemnośćią zostanę obserwatorką :)

    Zapraszam do siebie http://madekasiulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne , dla każdego coś fajnego: tablica dla synków, serce dla męża, a podkładki dla mnie ;) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  26. super nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne nagrody! zgłaszam się
    ja z bloga :http://mojapasja1.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozdrawiam Twoje zdolne rączki i do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podkładki pięknie Ci wyszły, a taka tablica marzy mi się już od pewnego czasu. Także zapisuję się i czekam, może akurat je dostanę niejako na imieniny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj! Jak ja bym chciała..., jak ja bym chciała... próbuję, więc się zapisuję. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj! Jak ja bym chciała..., jak ja bym chciała... próbuję, więc się zapisuję. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i ja. Ślicznie tu u ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się z wielką chęcią:) banerek zamieściłam, podlinkowałam, a Ciebie obserwuję, bo widzę że warto!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj, zapisuję się z największa przyjemnością. Gdyby trzeba było wskazać przedmiot, który chce się wygrać, nie mogłabym się zdecydować, wszystko jest piękne!!!
    Losowanie jest w moje imieninki, może mi się poszczęści...

    ściskam i ucałowuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. z przyjemnością ustawiam się do kolejki po takie cudności

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudowności;))zapisuję się z przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam,

    super ramka - wpasowałaby się w moje aranżacje ;)

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również ustawiam się w kolejce :) Banerek wstawiłam na blogu http://lacusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny prezent, tablica bardzo by się przydała w kuchni, serduszka kocham miłością pierwszą, a podkładki na pewno bym inaczej wykorzystała np. na uszytych z lnu serduszkach lub innych dekoracjach.

    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi Twoje rzeczy bardzo przypadły do gustu więc zdecydowanie nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka tablica zawsze mi się marzyła.. cieszę się ,że tu trafiłam, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z ogromną przyjemnością zapisuję sie na to cuuuudne Candy!:)
    losowanie przypada w dzień moich imienin więc może te prezenciki sprawią, że będą one wyjątkowo piękne:)
    Pozdrawim cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne candy przygotowałaś:) Z ochotą przyłączam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. No proszę idealny prezent na moje imieniny ;) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzisiaj to już drugi blog, gdzie wchodzę pierwszy raz i okazuje się, że idealne Candy dla mnie.
    Może to nieładnie tak zaraz wyciągać ręce po prezenty? Jednak też się zgłaszam a w zamian, zapraszam na moje Candy.
    http://pasjemarszy.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie śliczności. uwielbiam rzeczy robione własnoręcznie z pasją i sercem.Oczywiście chętnie wezmę udział w candy. Serdecznie pozdrawiam- Magda (maggeb94@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudny zestaw.Idealnie pasowałby do mojej kuchni.
    Zapisuję się koniecznie przytupując nóżkami.
    Chylę czoła dla Twoich dziergających rączek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejka nie mała, ale i ja się ustawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj,po takie cudeńka,i Ja się zgłaszam,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nagrody robią wrażenie - ślicznie wykonane :) Dlatego z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością biorę udział w zabawie, bo nagrody przednie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudne prezenty! A losowanie w moje imieniny, więc się ustawiam w kolejce, bo może to dla mnie prezent... :))) Marzenia :)
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    gdzie serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne cukierasy przygotowałaś , chętnie spróbuje szczęścia zwłaszcza, że 26 lipca mam imieniny ;) pewnie jak tysiące innych Anul ale może się uda, przynajmniej będę mocno chuchać w kciuki w tej intencji ;)
    A Korzystając z okazji, zapraszam Cię serdecznie do siebie na candy tu : http://smakkropki.blogspot.com/2013/05/candy-robie-bo-was-uwielbiam.html

    Pozdrawiam

    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  57. Z ogromną przyjemnością ustawię się w ogonku długaśnym, cudeńka prawdziwe przygotowałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie i spokojnego tygodnia zyczę:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. idealna na zapiski miłości dla żony, grzecznie ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciao Judi :) ustawiam sie w kolejce po ktores z tych uroczych nagrod, wszystkie sa sliczne! Banerek jest juz na moim blogu, na ktorego zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeju! Tablica :):):) moje małe marzenie :) piękna jest :)
    Z przyjemnością zostanę i będę bacznie obserwować :)
    Pozdrawiam ☼ i zapraszam:
    http://posolonepomysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastyczne cukierasy, do tego ręcznie wykonane, miło będzie postać w kolejeczce.
    Pozdrawiam serdecznie.
    zielkowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Od dawna marzy mi się taka tablica, ustawiam się zatem w kolejce! Pozdrawiam. Monika lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. z wielką przyjemnością ustawię się w tej kolejce po takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystko jest takie piękne, ale te podkładki... Są niesamowicie obłędne! Koniecznie spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)
    misiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Tablica wygląda fantastycznie :D już o niej marze :D zapisuje się zatem prędziutko i pozdrawiam cieplutko...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne prezenty przygotowałaś, ustawiam się w kolejce z dużą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Z wielką chęcią się przyłączam;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Może warto spróbować? :) Super tablica! :)
    oksymoronn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Trafiłam tu z bloga, który miał info o tym candy, bo ta tablica po prostu cudeńko ;) oczywiście zostanę tu na dłużej - podlinkowane na blog.sowiarnia.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Super dzieła!
    Banerek już wisi:
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale śliczności rozdajesz!!!A ilu tu chętnych! Ja też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Szkoda, że ja nie umiem szydełkować, podkładki są cudne :-)Ustawiam się w kolejce po te śliczności :-)
    Pozdrawiam
    marta_prz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. i ja przyłącze się do zabawy :)
    baner na http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy :-)
    Marzy mi się taka tablica... piękna! I ta zawieszka i podkładki, sama nie mam czasu takich zrobić :-)
    Banerek na http://wentkaprzyszydelku.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo chcę takie piękności! :))))
    Stoję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z chęcią przygarnę tak piękne podarki:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale śliczności!ustawiam się w kolejce i mocno zaciskam kciuki!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeszcze ja zdążyłam na Candy! Ślicznie u Ciebie więc będę zaglądac tu częściej zapraszam też do mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jeszcze ja zdążyłam na Candy! Ślicznie u Ciebie więc będę zaglądac tu częściej zapraszam też do mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Nominowałam Cię do nagrody więc zapraszam do mnie :) rozefiolkiianiolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Tablicę podziwiam, szok jaka piękna, do szydełkowców wszelkiej maści mam słabość, więc nie może mnie tu zabraknąć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. biorę udział :)
    http://ausentedreams.blogspot.com
    a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Oj cuda,cudeńka ,ale by mi wszystko pasowało;))))

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne! Po prostu muszę tu zostać na dłużej i z przyjemnością zapisuję się do candy :)
    Obserwuję jako madziakudla, a banerek umieściłam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudowności. Nie mogę doczekać się losowania. Banerek jest już na http://gniazdowanie.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak dobrze, Asiu, że się załapałam na Twoje cudowne candy!:) Ja też sobie pofolgowałam w blogowaniu...
    ale czekam na Twoje odwiedziny, a w międzyczasie pogadałam sobie o Tobie z Redami:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Wspaniałe candy:)Zgłaszam się chętnie!
    Banerek u mnie na blogu: http://ciszaczasija.blogspot.com/
    gosagon5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. wspaniałe prezenty więc kolejka bardzo długa;D
    ustawiam się pod sam koniec:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja również zgłaszam się do zabawy! Tablica i serduszko to prawdziwe cudeńka! Oczyma wyobraźni już widzę, gdzie bym je zawiesiła :)
    Zapraszam w mój kącik http://kacikukasi.blogspot.com/ w którym już znajduje się info o Twoim candy.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  92. i ja się ustawiam w kolejke po takie cuda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Prezenty nęcące. Zapisuję się i pozdrawiam.
    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Czy mogę się zgłosić tą godzinę po terminie? Jeśli tak, to o to moje zgłoszenie:
    - baner został umieszczony na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - jestem obserwatorem bloga,
    - w razie czego, to jest mój email: jolkamiley@tlen.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. To i ja przystaną w końcówce kolejki ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. no pewnie że przypadną do gustu:)chętnie ustawiam się w kolejce:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. To może i ja jeszcze się ustawię po te cudeńka. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń