niedziela, 16 września 2012

Jesień!

Do mnie przyszłą jesień! Zimne poranki i wieczory, to już norma, czasem zaświeci słońce, lecz większość dni jest pochmurnych, a człowiekowi nie chce się wychodzić z domu. W takim wypadku, mam więcej czasu na domowe robótki, maluję obrazki, robię koszyczki i jakieś mniejsze lub większe dekoracje dla domu.
Ostatnio zakupiłam dwa wrzosy, które jesień spędzą w starych butach męża. Co prawda obuwie było już skazane na śmietnik, ale moje dobre serce i głowa pełna pomysłów postanowiły inaczej;)




Mój trzeci koszyczek został skończony, a tak prezentował się jeszcze w surowym stanie...


... i po malowaniu!


A tak prezentuje się na swoim docelowym miejscu. 
(zdjęcie nieco prześwietlone) 


Życzę wszystkim miłej niedzieli!!! 

3 komentarze:

  1. Buty wyglądają genialnie! Az zaczęłam zastanawiać się które by tu pomalować. Jak ogłoszę taki pomysł w domu, zaraz wszystkie do szafki moje chłopaki pochowają! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł z butami rewelacyjny...wrzos w nich wygląda świetnie :)
    i jaki wypasiony koszyk kolejny!! :)

    OdpowiedzUsuń