niedziela, 23 września 2012

Początek

Namalowałam coś dla najmłodszych!
Córcia podczas oglądania bajek, często prosi mnie o namalowania którejś z postaci, a ja matka... jak mogłabym odmówić, skoro dziecię tak ładnie prosi. Tym bardziej, że z kolorowaniem tych postaci ma wiele frajdy. 
I tak pewnego razu postanowiłam namalować farbami, wymyśloną przez siebie księżniczkę w jej ulubionych kolorach. Do samotnej księżniczki dołączył niebieski ptaszek i tak mi się to spodobała, że stworzyłam jeszcze lalę i gąskę.
 Kolejne rysunki, są w trakcie malowania i w moich myślach.


Myślę stworzyć dziecięcą kolekcję.


Każdy obrazek może być umieszczony w antyramce i zawieszony na ścianie.




Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli!!!

2 komentarze:

  1. Piękne by były książeczki ilustrowane Twoimi rysunkami.
    Dziękuję za udział w moim candy. Wyniki już wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie powinnaś zając się ilustrowaniem bajek i książeczek dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń